Tallinnan Suomalainen Koulu

koulu, suomalainen, peruskoulu, ulkomaan koulu, opettaja, oppilas, lukio

OVERVIEW

This web page suomalainenkoulu.ee currently has an average traffic classification of zero (the smaller the better).

SUOMALAINENKOULU.EE RANKINGS

This web page suomalainenkoulu.ee has seen variant amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for suomalainenkoulu.ee

Traffic ranking (by month) for suomalainenkoulu.ee

Traffic ranking by day of the week for suomalainenkoulu.ee

WHAT DOES SUOMALAINENKOULU.EE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of suomalainenkoulu.ee Mobile Screenshot of suomalainenkoulu.ee Tablet Screenshot of suomalainenkoulu.ee

SUOMALAINENKOULU.EE HOST

Our parsers observed that a single root page on suomalainenkoulu.ee took five thousand and seventy-eight milliseconds to download. Our crawlers could not observe a SSL certificate, so in conclusion we consider suomalainenkoulu.ee not secure.
194.126.114.228

SERVER OS AND ENCODING

I found that this website is using the Apache/2.2.3 (Debian) mod_ssl/2.2.3 OpenSSL/0.9.8c operating system.

Tallinnan Suomalainen Koulu

koulu, suomalainen, peruskoulu, ulkomaan koulu, opettaja, oppilas, lukio

CONTENT

This web page suomalainenkoulu.ee states the following, "Tallinnan suomalainen koulu toivottaa kaikki tervetulleeksi." We saw that the webpage also stated " ulkosuomalaiseen kouluperheeseen, joita on kuusi." It also said " Koulussamme on niin Suomen kuin Viron opetuslupa ja meillä on oikeus antaa Suomalaisen koulujärjestelmän mukainen lukuvuosi - ja päättötodistukset. Tallinnan suomalaisessa koulussa voi opiskella esikoulusta ainaylioppilaaksi asti. Meidän koulussa toimii välittömän kiusaamiseen puuttumisen käytänne ja luomme oppilaillemme turvallisen sekä viihtyisän oppimisympäristön." The header had koulu as the highest ranking optimized keyword. It is followed by suomalainen, peruskoulu, and ulkomaan koulu which isn't as ranked as highly as koulu. The next words suomalainenkoulu.ee used was opettaja. oppilas was included but might not be seen by search parsers.

VIEW SIMILAR DOMAINS

Etusivu Aurinkorannikon suomalainen koulu - Colegio Finlandés

Suunnitelma oppilaiden suojaamiseksi kiusaamiselta, väkivallalta ja häirinnältä perusopetuksessa. Suunnitelma opiskelijoiden suojaamiseksi kiusaamiselta, väkivallalta ja häirinnältä lukiossa. Perusopetuksen oppilaan oppimisen ja koulunkäynnin tuki. Aurinkorannikon suomalainen koulu - Colegio Finlandés. Espanjan Aurinkorannikolla Fuengirolassa Costa del Solilla, on vuodesta 1991.

Virtualserver huoltotila

Sitä ei kuitenkaan ole vielä konfiguroitu käyttöön. Kaikki tukipyynnöt myös Mynebula-portaalista osoitteesta my.

Suomalainen Matkaopas Bali

Kiinalaisen uudenvuoden ja Thaimaan uudenvuoden väliin sijoittuu Balin uusivuosi Nyepi, joka on tänä vuonna 9. Silloin värikäs ja huumaava aattopäivä sattui tänä vuonna naistenpäivälle. Mitään rajoja ei näköjään tunneta sille, miltä Ogoh Ogoh saa näyttää, kunhan se on jotenkin kammottava, kauhea ja pelottava.

Suomalainen Matkaopas Bangkok

Thaimaan erikoisseteleitä myydään Bangkokin kaduilla. Olen liian nuori muistamaan, mutta ekoilla matkoillani keräsin talteen kaikki pienimmät setelit ja sittemmin olen ostanut keräilykauppiailta vanhempia.

Suomalainen Matkaopas Karjala

Matkailu Karjalaan 1944 - 2013. Karjala on poikkeuksellinen matkakohde, monessakin mielessä. Myös Suomalaisen Matkaoppaan Karjala-opaskirja erottuu muista. Se on ensinnäkin kustantajan bestseller. Ensimmäinen turistibussi ylitti uuden rajan Vaalimaalla ja ajoi Viipurin kautta Leningradiin.